http://joomlarulit.com/

Przypadki i praktyka setek projektów ECM są podstawą dobrze przemyślanych technologii wprowadzania i dostarczania zestawu usług. Doradztwo biznesowe jest gwarancją, że system ECM staje się narzędziem zwiększającym efektywność biznesową.

Wiele firm, pracujących i rozwijających się na nowoczesnym rynku, myśli o optymalizacji swojej działalności i korzysta z usług firm konsultingowych.

Praktyki biznesowe

W większości przypadków maksymalny efekt doradztwa w zakresie zarządzania można uzyskać, wdrażając rozwiązania doradcze jednocześnie z systemem informatycznym. Wiele nowoczesnych technik zarządzania po prostu nie może istnieć bez automatyzacji. Ponadto, jeśli efekt optymalizacji procesów biznesowych będzie ściśle powiązany z efektem automatyzacji, wtedy będą one wzmacniać efekt nawzajem.

W ten sposób osiąga się namacalny rezultat pod względem praktyk biznesowych. Doradztwo jest integralną częścią kompleksowych prac nad wdrożeniem rozwiązań biznesowych lub systemu ECM jako całości. Na wyjściu prac analityków i specjalistów, zarówno z firmy Klienta, jak i z naszej firmy, pojawia się prawdziwy system, zintegrowany z infrastrukturą IT firmy, wykorzystywany przez pracowników, a przez to zwiększający efektywność biznesu.

Uwaga: Opracowane regulaminy są ustalane w systemach ECM i stają się integralną częścią bieżącej działalności Twojej firmy

Projektowanie procesów biznesowych

Główne etapy projektu dotyczące diagnostyki, optymalizacji i modelowania optymalnych i wydajnych procesów biznesowych firmy.

  • Analiza

    Analiza (diagnostyka) procesów biznesowych istniejących w firmie lub poszczególnych jednostkach biznesowych (z podziałem na procesy główne i pomocnicze)

  • Eliminacja nieefektywnych procesów

    Identyfikacja nieefektywnych, nieoptymalnych lub powielonych procesów (poszukiwanie wąskich gardeł i "przerw", poszukiwanie stref braku kontroli ("procesy osierocone")

  • Zalecenia dotyczące optymalizacji

    Opracowanie zaleceń dotyczących optymalizacji istniejących procesów biznesowych

  • Modelowanie

    Prowadzenie modelowania procesów biznesowych (przygotowanie "map procesów biznesowych"). Projektowanie i modelowanie procesów biznesowych z eliminacją istniejących problemów

  • Przepisy wewnętrzne

    Opracowanie wewnętrznych regulacji i opisów stanowisk dla personelu, z uwzględnieniem nowych "map procesów"

  • Harmonizacja wyników

    Pokazanie wyników projektu i porównanie z celami strategicznymi organizacji.

Cele strategiczne

Modelowanie procesów biznesowych zapewnia możliwość wyraźnego zapisania „na papierze” całej struktury firmy: ustawianie strefy odpowiedzialności specjalistów, ich obowiązków, wyniki końcowe, a także kryteria oceny ich skuteczności. Przy pomocy modelowania procesów biznesowych możliwe jest właściwe skonfigurowanie procedury interakcji między specjalistami z różnych działów, jasne i przejrzyste określenie, kto i za co powinien być odpowiedzialny w firmie.

Prawidłowo skonstruowany proces biznesowy może znacznie zmniejszyć obciążenie pracowników, aby zapewnić zasadę zgodności pracowników, co z kolei jest kluczem do stabilnego funkcjonowania i rozwoju firmy.

Wyniki pośrednie

  • Każdy pracownik zna swój proces biznesowy, produkt tego procesu i wie, jak go zmierzyć.

  • Pomiar wyników procesów przeprowadzany jest z ustaloną regularnością przez samych wykonawców.

  • Wykonawcy są zainteresowani postępem swoich statystyk – zatem doskonalą swoje własne procesy.

  • Obciążenie wykonawców jest zrównoważone, każdy pracownik jest w stanie wykonać swój plan pracy.

Osiągalne wyniki

  • Zwiększenie konkurencyjności firmy.

  • Optymalne sposoby realizacji podstawowej strategii firmy, biorąc pod uwagę rosnącą konkurencję i rozwijające się technologie.

  • Poprawa zarządzania firmą poprzez osiągnięcie przejrzystości w procesach biznesowych i zwiększenie wiarygodności informacji na temat ich realizacji.

  • Poprawa jakości i szybkości rynkowej produkcji lub produktu krajowego przy jednoczesnej redukcji kosztów.

  • Zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów materialnych, finansowych i ludzkich.

  • Zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej Firmy.

  • Zmniejszenie obciążenia top menedżerów "bieżącymi" kwestiami, większy poziom profesjonalizmu pracowników, lepsza jakość interakcji między pracownikami i działami firmy.

  • Zwiększenie szybkości i niezawodności wymiany informacji, skrócenie czasu i kosztów opracowania i wdrożenia systemów IT.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Odpowiemy na wszystkie pytania.

Napisz do nas