http://joomlarulit.com/

Jednym z procesów działu marketingu jest tworzenie puli potencjalnych klientów. W tym celu dział marketingu formuje serię wydarzeń promujących firmę lub produkty na rynku. Ale jak ocenić - czy działanie było skuteczne?

Contentum CRM+ dla Działu Marketingu

Jednym z procesów działu marketingu jest tworzenie puli potencjalnych klientów. W tym celu dział marketingu tworzy serię wydarzeń promujących firmę lub produkty na rynku. Ale jak ocenić - czy wydarzenie było skuteczne? Teoretycznie po pewnym czasie konieczne jest obliczenie, ile pieniędzy firma przeznaczyła na to działanie. Robienie tego "na kolanie" jest dość trudne. Contentum CRM + pozwala zautomatyzować ten proces, aby ocenić efektywność działań.

 

МWydarzenia marketingowe

Contentum CRM + umożliwia prowadzenie rejestru narzędzi marketingowych wg oceny ich skuteczności.

Jak to działa? Dla jasności pokazujemy w tabeli, co dzieje się w "realnym świecie" i jaka refleksja tego wydarzenia znajduje się w Contentum CRM +.

Reklama internetowa

Podczas korzystania z reklamy internetowej nie jest łatwo ustalić źródło. Zazwyczaj link prowadzi do określonej strony w witrynie, na której potencjalny klient zostawia pewne informacje o sobie.

Aby porównać firmę reklamową w Yandex lub Google i wydarzenie marketingowe w Contentum CRM +, konieczne jest zastosowanie mechanizmu etykiet UTM.

Mechanizm jest prosty - etykietujesz tę samą firmę reklamową w Yandex lub Google i Contentum CRM +, a potem Contentum zaczyna "uczyć się" kampanii reklamowej i brać pod uwagę jej skuteczność.