http://joomlarulit.com/

Contentum ECM jest rozwiązaniem dla organizacji elektronicznego zarządzania dokumentami wewnątrz firmy. Aplikacja została zbudowana na platformie Contentum BPM, która umożliwia, wraz ze standardowymi procesami obiegu dokumentów, realizację wszechobejmujących procesów biznesowych firmy.

Organizacja elektronicznego obiegu dokumentów

Wdrożenie elektronicznego systemu zarządzania dokumentami polega na przetwarzaniu dokumentów z formy papierowej w elektroniczną. Wszystkie działania, zrozumiałe i zwykłe podczas pracy z papierem, są realizowane w formie elektronicznej. Zestaw tych działań (procesów) jest regulowany zgodnie ze standardami europejskimi dotyczącymi systemów elektronicznego obiegu dokumentów MoReq2. Zgodnie z tym standardem, należy wdrożyć następujące podstawowe procesy, aby przetworzyć w formę elektroniczną: tworzenie, przenoszenie, przechowywanie, wyszukiwanie, wyświetlanie, bezpieczeństwo itd. Takie podejście systematyzuje procedurę wdrażania. Pozwala na rozbicie całego przepływu na oddzielne części. W przypadku wielu dokumentów i obiegu dokumentów istnieją już standardowe rozwiązania, które powinny być stosowane.

Elektroniczne biuro

«„Kancelaria elektroniczna” automatyzuje przetwarzanie przychodzących i wychodzących dokumentów, rejestrację dokumentów.

Zarządzanie umowami

„Zarządzanie umowami” pozwala przygotować, skoordynować, zorganizować, przechowywać i opracowywać umowy i powiązane z nimi dokumenty.

Dokumenty wewnętrzne

Rozdział „Dokumenty wewnętrzne” organizuje pracę z notatkami oraz dokumentami organizacyjnymi i administracyjnymi firmy.

Uzgodnienie kont

Rozdział «Uzgodnienie kont” automatyzuje uzgadnianie, płatności i przechowywanie kont.

W przypadku „niestandardowych” dokumentów i obiegu dokumentów za pomocą systemu zarządzania dokumentami można szybko skonfigurować podstawowe procesy, które pozwolą szybko przejść do elektronicznej wymiany dokumentów w firmie.

 


Funkcje SEOD

System klasy ECM zawiera szereg funkcji niezbędnych do szybkiego wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów w firmie.

Kod kreskowy

Praca z kodami kreskowymi pozwala zaimplementować funkcję szybkiego wyszukiwania dokumentów w archiwum elektronicznym z papierowej kopii. Skaner odczytuje kod kreskowy, a system szybko znajduje dokument w systemie.

EPC (elektroniczny podpis cyfrowy)

Aby stworzyć ochronę kryptograficzną podczas pracy z dokumentami elektronicznymi, do podstawowego pakietu Contentum ECM + jest dołączony „Elektroniczny podpis cyfrowy”.

Wyszukiwarka / Wyszukiwanie pełnotekstowe

Contentum ECM+ realizuje funkcje wyszukiwania według atrybutów dokumentów, a także przeszukuje pełne teksty pobranych dokumentów. Wyszukiwarka pełnotekstowa obsługuje morfologię języków ukraińskiego i rosyjskiego.


Elastyczne ustawienie SEOD

Jedną z ważnych funkcji SEOD jest możliwość elastycznego dostosowania do procesów firmy, w której wprowadza się SEOD. Oto niepełna lista komponentów SEJD, które należy dostosować.

Rodzaje dokumentów

Aby zbudować repozytorium dokumentów strukturalnych w Contentum ECM + można skonstruować różne typy dokumentów. Każdy rodzaj dokumentu ma swoje osobliwości: zestaw atrybutów, wygląd kart, szlak itp.

Szablony dokumentów

Aby wygenerować dokumenty i pakiety dokumentów według szablonu w Contentum ECM + opracowano mechanizm szablonów. Szablony mogą być wykonane w formacie office (MS Word, MS Excel). Do tworzenia szablonów można stosować cykle, warunki.

Nomenklatura dokumentów

Nomenklatura dokumentów określa sposób grupowania dokumentów w teczki. Tworząc dokument według pewnych zasad wyznaczasz jego teczkę, co ułatwia dalsze działania z nim oraz wyszukiwanie

Rejestry dokumentów

Podczas konfigurowania programu administrator może szybko utworzyć rejestry dokumentów. Mogą to być takie rejestry, jak „Konta zaległe”, „Zaległe umowy”, „Nieprzetworzone przychodzące” i tak dalej. Odbywa się to szybko i za pomocą myszy.

Drogi przemieszczenia dokumentów

Mysz konfiguruje również drogi ruchu dokumentu. W tym celu korzystamy z podstawowego dla Contentum mechanizmu zarządzania procesami biznesowymi. W przypadku aplikacji ECM + utworzono duży zestaw bloków do pracy z dokumentami elektronicznymi - podpisywanie, uzgadnianie, zapoznawanie się z dokumentami i tak dalej.


Dodatkowe możliwości

Programy zewnętrzne skutecznie uzupełniają możliwości Contentum ECM.

Aplikacje mobilne

Dla Contentum ECM + zostały opracowane aplikacje mobilne na iPhone'a, iPada i smartfony oparte na systemie operacyjnym Android. Aplikacje mobilne zawierają bloki przychodzących zadań, kontrolę i taśmę. Obsługiwane są wszystkie funkcje pracy z dokumentami elektronicznymi - Uzgodnienie, podpis, weryfikacja i tak dalej.

Szczegóły >

Contentum Agent

Kolejną użyteczną aplikacją Contentum jest Contentum Agent. Jest to niewielka aplikacja zainstalowana na twoim komputerze (obsługiwana przez Windows, Mac OS, Linux). Contentum Agent powiadamia o zajściach w systemie, zapewnia funkcjonowanie taśmy i pozwala wygodnie pracować z dokumentami elektronicznymi (w tym edycją ich on-line).

Szczegóły >

MS Outlook plug-in

Plug-in do MS Outlook umożliwia tworzenie zadań z listów wejściowych, tworzenie dokumentów z załączników. Aplikacja jest zintegrowana z MS Outlook.