http://joomlarulit.com/

Jakość usług wsparcia - to gwarancja stabilnego funkcjonowania i pomyślnego rozwoju systemu informacyjnego.

Właśnie profesjonalne wsparcie zmniejsza ryzyko klientów, oszczędzając im czasu i pieniędzy. Nasza firma zwraca szczególną uwagę na wsparcie techniczne swoich klientów. Rozwijamy usługi wsparcia, skupiamy się na zwiększeniu efektywności współpracy z klientami i partnerami. Dla wygody klientów i partnerów, ten rozdział zawiera pełną informację o wsparciu firmy z usługi Centrum Kompetencji ECM.

Rodzaje wsparcia technicznego

Podstawowa pomoc techniczna jest udzielana organizacjom posiadającym ważny abonament na aktualizację wersji każdego z naszych systemów ECM. Subskrypcja na aktualizację wersji systemu na okres 6 miesięcy lub jednego roku jest dostępna po początkowym zakupie systemu ECM, w przyszłości zaleca się regularne kupowanie.

Podstawowe wsparcie obejmuje następujące typy usług:

  • Procedura przetwarzania aplikacji dla usług
  • Standardowy dostęp do portalu wsparcia
  • Incydentalne wsparcie
  • Podstawowa pomoc techniczna (dotyczy tylko standardowej funkcjonalności systemów ECM)
  • Obsługa niestandardowych rozwiązań opartych na systemie ECM

Dodatkowe opcje pomocy technicznej:

  • Priorytetowe wsparcie incydentów. Opcja skraca czas reakcji na incydenty, jest dostępna tylko w przypadku subskrypcji odnowienia
  • Konsultacje z użytkownikami, administratorami i programistami. Wszystkie dodatkowe opcje są płatne zgodnie z aktualną ceną

UWAGA: Całodobowe wsparcie w trybie 24/7 jest zapewniane zgodnie z dodatkowymi umowami w ramach umowy SLA.

Kontakt

  • www.support.center-ecm.com
  • +48 22 122 02 68
  • +48 22 122 02 69
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tryby działania

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?

Odpowiemy na wszystkie pytania.

Napisz do nas